۱۳:۱۰

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

رئیس کل دادگستری استان بوشهر: پتروشیمی‌های منطقه صاحب سند خواهند شد 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر: پتروشیمی‌های منطقه صاحب سند خواهند شد 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: تا پیش از این، عمده پتروشیمی‌های استان بوشهر فاقد سند بودند که با همکاری وزارت نفت در منطقه ویژه پارس، ۲۷۷ فقره سند مالکیت صادر شد
کد خبر : ۴۳۱۷

به گزارش هاب‌صنعت؛ مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه پتروشیمی‌های منطقه صاحب سند خواهند شد اظهار کرد: تا پیش از این، عمده پتروشیمی‌های استان بوشهر فاقد سند بودند که با همکاری وزارت نفت در منطقه ویژه پارس، ۲۷۷ فقره سند مالکیت صادر شد؛ سهولت در دریافت تسهیلات بانکی، از جمله مزایای صدور سند برای پتروشیمی‌های استان بوشهر است. 

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha